the sound of his name won't make music tonight

heey, måndagkväll o jag sitter här och äter läkerol, för gott ibland!
snart ska jag till emm o plugga matte.. får se hur mycket det blir pluggat! tss
i helgen var det LW i linköping i lördags, mkt bra! mer drag än i kalmaret! o sen spelade han ju kom på slutet, höjdpunkten typ! på dagen hann jag träffa saris med. du är bra du* i söndags spelade jag cup i gislaved, gick väl sådär. åkte ut i kvartsfinalen, men det var askul o spela!

lite bilder från rookie
image94


bara sju dagar i skolan kvar till jullovet. yeeeh!

Kommentarer
Postat av: ellen

Och jag blev ju SÅ förånad när ni dök upp i linköping helt plöstligt! hihi;) men visst är lasse det bästa*

2007-12-10 @ 18:27:31
URL: http://ellroj.blogg.se
Postat av: sara

åhh du är så bra du med! den bästaste kusin av de bästa!

2007-12-11 @ 18:15:07
Postat av: Sofie

Uppdatera lite mer ju liljan!!

2007-12-16 @ 13:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0