don't forget the good times

karr! när du läser detta undrar jag om du har fått mitt grattiskort?mitt grattis sms? plus att jag ringde dig nyss? för jag har typ lite panne nu.. så att du inte tänker att jag har glömt din dag! ifall du inte skulle märkt av mina ansträngningar så GRATTIS KAROLIIINA! ♥

iaf så har jag haft some good times.. var ju som sagt hos sof några dagar, vi hade exakt jättekul! sen i torsdags var det g-fest, var länge sen jag hade så kul.spec med rimleken, som vi älskar!!

igår var det årsfest, det var kul. spec o träffa tjejerna igen, ni är för roliga. ♥ dancefloor for life!*
och idag har jag varit ganska duktig och skrivit min engelska recension på da vinci koden.. det tog ett tag kan jag säga! och jag är fortfarande inte klar.. puuh! nästa vecka är det franska prov med, killing me softly alltså!

nu är lovet nästan slut.. men det kan jag leva på ett tag. snart är det lasse konsert!PUSS

Kommentarer
Postat av: karran

heeeeeej klart jag inte tror att du glömt bort mig !!!! iiiii :) skulle du aldrig göra juen.. har fått duitt sms men ej hunnit svara.. o sen vet du vad som hände med min mobbe på ferren, någon eldade uopp den på spisen.. så den är ihop smält o kaputt iiii gaaaah.. love youy....

2007-11-04 @ 11:23:36
URL: http://kelina.blogg.se
Postat av: sof

lov, i love you

2007-11-07 @ 16:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0