snoow!

heey
blir ett kort inlägg för sängen lockar, måste sova.. döör av trötthet nästan
idag har det snööat! först gillade jag det inte så mycket.. men ikväll var mand och jag ute o o åkte pulka i slitshultbacken och skrek tji fick ni.. sen gjorde vi en snökvinna(trött på alla karlar) hon hette elvira! mm men kul hade vi! sen en varm oboy på det* när jag kom hem var det ju desperate housewives, vilken kväll alltså! tss
helgen har också varit bra! trevlig ferre hos ellen i fredags! tack för det, hoppas du gillade presenten!*
i lördags var det årsfest i rumskulla.. även att man är en liten judas fick man ju vara med! alltid för roligt där! :)
o inte alls mkt i skolan denna vecka.. sånt mår man bra av. även att man börjar få lite panik över vår megauppsats nu..
är faktist huur sugen som helst på fotboll nu så man längtar till att träningen ska dra igång nu.. på söndag kör vi igen!

nu ska jag sova.. godnatt!

(inte vår snökvinna dock)
image78

Kommentarer
Postat av: ellen

TACK själv för uppvaktningen ju gullan:) hihi. presenterna va perfa! jag kommer lätt avnjuta lite vin i mina snygga glas denna helgen;) huhu:)

2007-11-16 @ 13:49:45
URL: http://ellroj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0