can you keep a secret?

kom hem nyss, har sprungit livet ur mig! precis vad jag behövde
rensa tankarna och leva i ipoden världen för en stund.. feels good
såg två väldigt bra filmer i skolan idag.. o då menar jag inte "bra" som man ser en lördagkväll utan verkligen bra, fick mig många tankeställare och perspektiv på saker, som man troligtvis glömt om en vecka., visst blir det ofta så? saker som man ska komma ihåg och tänka på trängs bort av sin egen egoism?
o mornarna blir bara mörkare och mörkare, jag gillar nog början av hösten, men november är inte min favorit iaf..
fast det händer faktist lite roliga saker nu, kalmar i helgen, ska bli kul!! viktigaste matchen på året på söndag med.. kommer va hur laddad som helst. och visst är vi sugna på fest nu?! JAG ÄR!*

anna ternheim är lite av min idol på många sätt
"Can you keep a secret
I'm just as weak as you
Afraid of living without you
Afraid of dying out of love"




och tack sab för den fina lalehskjortan!!*

Kommentarer
Postat av: mellsis

vasseguuu lillian! åh, du tack för en fin helg...! jag älskar med å va så där fnittrig som jag var på söndequälla i bila ;)

2007-10-08 @ 23:06:36
Postat av: Sofie

maybee i meet you at the statte, annars får ni gå själva. får se, ska tänka tills fyra på fre em. hejdå så länge

2007-10-09 @ 18:33:23
Postat av: Sofie

p.s fast långt efter förra, jag har en kille till dej! kul va?

2007-10-10 @ 22:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0