le autumne est trop sombre..

helooo, oo gäsp, vad trött, även att jag sov till tolv.. det var länge sen jag sov så länge. heaven typ!
helgen har varit bra, i fredags var det 18års-kalas hos johanna. det var superkul! sara o jag levde loppan!*
igår blev det en vilodag kan man säga, och kalas för emm på kvällen. det var gott o trevligt, som alltid!
idag har jag städat hela huset? fick pengar så då kan man ju anstränga sig lite.. det kändes som att min plånbok behövdet.
annars är det en jobbig vecka kvar till höstlovet, två prov o lite annat styr.. känns som att man kommer må som en king på fredag när veckan är gjord liksom, plus att det är rookie i helgen! ska bli kul*
o på lovet ska jag till sofet, kommer bli ett bra lov! ♦

nu ska jag ta en varm durre!
HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0