LW is back!

YES, konserten i december verkar bli nåt stort!!
sitter här och lyssnar på det nya albumet, inte så uppmuntrande kanske. men fint! tack för det..
fredag imorrn, som vi älskar(sof o jag, fast säkert många fler) och kanelbullens dag är det, men inte har man ätit en enda bulle! för J på det! men en hel dumlekakor blev det ju igår till bsf (bonde söker fru) som måste vara ett av de bästa programmen som gjorts, man bara älskart! visst.
det blir kalmar nästa helg istället.. det ska bli kuuul!saknar o snacka skit med sof nu!♥

image66

Kommentarer
Postat av: karro

loppan i kalmar.. :) hoo o du jag har smällt i mig kanelbullar idag, så jag storknade typ ^^ hii o du jag gillar också mest bonde söker fru.. men jag är mest bonde söker man hoho .. Lööv

2007-10-04 @ 22:50:11
Postat av: Sofie

jag älskar mest o snacke skit med dej med. tur att vi rings varje dag nästan som jag älskar! (obs. du har en bild som jag inte älskar! På mej alltså)

2007-10-05 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0