saker som vi älskar..

sitter i sofs lägenhet nu, hon pluggar(som hon älskar) och jag lånar hennes dator. idag har jag sovit länge(som jag älskar) och tittat på Da Vinci Code, var tvungen för att kunna skriva min bokrecension ju.efter en joggingrunda i kalmar  var vi ute och åt, heaven typ. berne o pommes* sen tog vi en promme på varvsholmen, där skulle man vilja bo en gång i sitt liv.. mmm. igår var vi på patrik som  vi älskar(friskis o svettis) för att äta kunna äta tacos tills man spricker sen. =)

imorrn ska jag ta en sväng på stan, och sen ska vi plugga(jaaa jag måstet) på hennes favoritplats, biblioteket, sen ska vi titta på grey's (som vi ÄLSKAR!)

nu ska vi äta glass och kolla på fahrenheit 9/11.MMM*

image76


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0