Le printemps est arrivé?

.. mm vi får verkligen hoppas att våren är här för att stanna nu! allt detta tjat om väder som vi svenskar älskar att prata om, men det påverkar faktiskt väldigt mycket. solen och värmen gör så att man får spring i benen och bara vill skita i allt jobbigt och bara va. visst!!

träningsledigkväll idag, skönt. då kan man ägna sig åt andra roliga saker som  t ex att skriva blogg som inte blir för ofta nuförtiden. ihi iaf så var det en väldigt rolig fest i lördags, kändistema och födelsedagsfirande för mami och mandi. väldigt lyckat tyckte jag! och många kändisar kom för att fira dom. :)

tiden som kommer ser jag fram emot som ett as, samtidigt som inte. det är massa saker som ska göras, det känns som typ tio arbete och 20 prov, eller jaa men mycket kommer vi ha iaf! sen är det körkortet som ska klaras av! skulle kunna döda för att ha det nu typ ;) men om man bortser från allt det så är det ju snart födelsedag, barcelona, sol, värme, vår, festival, och massor mer! så jag får koncentrera mig på det istället,
idag tog manden o jag vårglassen. okej även om solen gick i moln så var vi nöjda med vår inledning på det ljusa halvåret..

glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya som dom så glatt säger i vår älskade andra avenyyn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0