ooh teenage hopes arrive at your door

.. left you with nothing but they wan't some more!

jullovet börjar lida mot sitt slut..
mitt har bestått av mycket kusinstunder som vi älskar,.  mycket vila och heroes! peter petrelli är väl för snygg! har ju även hunnit med en väldigt mysig julafton!
och i måndags var det ju nyårsafton, blev jätterooligt men kallt! först middag med tjejerna som är bäst. kom ihåg nyårslöftet grrls.. sen kim och sen peter- stan- efterfest!

idag har jag åkt pulka med maand sen guitar hero hos kakan. det är ju faktist för roligt..

nu vill jag faktist ha sommar, festival oo körkort! tänk vad gutt.

hellosaferide ska väl också få säga sitt ikväll:

Serpentiner är på golvet,
en halvfull flaska med ett popcorn i
en trasig klänning som jag hade igår, ett sår på armen, vet inte hur jag fick det
första januari och nu jag förstår- det kommer bli ett till helt värdelöst år.
Här är årets första löften:
jag ska springa längre, ringa farmor, säga till folk att jag älskar dom och lära mig om årens krig, jag ska lära mig ett nytt ord om dagen, dagens ord är nedstämdhet.
Men högst upp på listan är du, jag tänker va med dig.
Jag har inte sagt nåt än men jag tänker va med dig.
Dörren ringer jag har beställt pizza- äter - önskar att jag inte ätit så mycket - äter mer.
Ser på ivanhoe på tv, önskar mig ett nytt liv i nyårspresent
men högst upp på listan är du, jag tänker va med dig.


(det är som sagt hellosaferides tankar!) men håll med om att en roligare tjej får man leta efter.

Kommentarer
Postat av: Sofie

ibland kan man lite tänka som henne ju, hello alltså!

2008-01-03 @ 10:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0